1402-09-26 00:17
1977
3
87934
معراجی‌های گلستان را بشناسید؛

احترام به والدین ستون زندگی شهید گلستانی

شهید «عارف خادملو» در فرازی از وصیت نامه‌اش آورده است: «از همه شما عزیزان می‌خواهم همیشه قدردان پدر و مادران خود باشید و با آن‌ها با احترام رفتار کنید».

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شهید عارف خادملو، بیست و هفتم شهریور ۱۳۴۷ در روستای گلوگاه از توابع شهرستان بهشهر به دنیا آمد. پدرش برارقلی، دبیر بود و مادرش گوهر نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سی‌ام اسفند ۱۳۶۶ با سمت تکاور در سرپل ذهاب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. پیکرش مدتها در منطقه برجا ماند و سی‌ام تیر ۱۳۶۸ پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده حبیب الله روستای نوکنده تابعه شهرستان بندرگز به خاک سپرده شد.

پس از عرض سلام خدمت پدرومادر عزیزم امیدوارم که حالتان خوب بوده و زندگی‌تان همیشه همراه با طراوت و شادابی باشد و همواره در عرصه زندگی پیروز باشید.

اگر احوالی از پسر حقیرتان خواسته باشید به دعاگویی شما مشغول می‌باشم و برای شما آرزوی سلامتی می‌نمایم.

پدر و مادر عزیزم می‌بینید که تند تند برایتان نامه می‌نویسم.

خودتان دلیلش را به خوبی می‌دانید بله واقعا احساس غریبی و تنهایی می‌کنم و از شما پدر و مادر عزیزم و برادران وخواهرانم احساس شرمندگی می‌کنم؛ اگر آنطور که باید برای شما فرزند شایسته‌ای نبودم از شما معذرت می‌خواهم من در اینجا مرگ رو احساس می‌کنم و با چشم‌های خودم می‌بینم چگونه فرزندان این مرزو بوم مثل گل پرپر می‌شوند.

زندگی من در اینجا دست خداست. اگر در این جنگ ناخواسته شهید شدم چگونه و با چه زبانی می‌توانم خوبی‌ها و زحمات شما عزیزان را جبران کنم.

بله مسئله مرگ و زندگی باعث میشه که انسان درباره گذشته خود تفکر کند و از کارها و اعمال ناپسندی که در حق پدر و مادر و حتی دیگران انجام داده اظهار ندامت کند. واقعا هم همینطور است زیرا من بخوبی این مسئله را احساس می‌کردم و می‌کنم.

از همه شما عزیزان می‌خواهم همیشه قدردان پدر و مادران خود باشید و با آنها با احترام رفتار کنید. خصوصا پدران و مادران شهید که از عزیزترین‌هایشان گذشتند تا این مرزو بوم به دست اجنبی‌ها نیفتاد.  

در همه کارها به خدا توکل کنید. گوش به فرامین رهبر عزیزمان باشید. ان شالله در این جنگ پیروزی با ماست.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.